Festival Çarşısı esnafına eğitim
Antalya Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği’nin şehrin çeşitli bölgelerindeki esnaf ve sanatkarlar için düzenlediği eğitim seminerlerinin dördüncüsü Festival Çarşısı’nda gerçekleşti. Esnaf-Müşteri İlişkilerinde Etkili İletişim konusunda verilen seminere, Festival Çarşısı’nda işyeri bulunan 74 esnaf katıldı.
 
Çeşitli meslek guruplarından esnafların müşterilerle daha etkili iletişim kurabilmesi amacıyla hazırlanan semineri Antalya Danışmanlık Eğitim Merkezi (ANDEM) Koordinatörü Özden Özdemir Altay verdi. Altay, esnafı büyük alış veriş merkezlerinden ayıran en büyük özelliğin müşteri ile bire bir ilgilenmesi olduğunu belirterek, “İnsanlar alış veriş yapacağı yerden ilgi bekler. Onların isteklerini doğru analiz ederek, doğru ürünü onlara sunabilirsiniz” dedi.  
 
Müşteri ile doğru iletişim kurmanın satışın önemli bir bölümünü oluşturduğunu belirten Altay, “Yapılan araştırmalar müşteri kaybının ilk sırasında satıcı ihmalinin geldiğini ortaya koyuyor. İkinci sırada ise kusurlu mal gelmektedir. Yani müşteri ile ilgilenen kişilerin deneyimli, işini iyi yapan kişiler olması gerekir” şeklinde konuştu. Seminerde esnaflar, eğitimi ayaklarına kadar getiren Antalya Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği yöneticilerine teşekkür etti.