Başkan Dere: “Gücümüz birlikten, bereket yerli üretimden gelir”
Başkan Adlıhan Dere: "Her mesleğin temelinde bir öğretmen var"
BAŞKAN ADLIHAN DERE: “ATATÜRK’ÜN İLKELERİ, ESNAF VE SANATKARLARIMIZIN YOLUNU AYDINLATAN MİRASTIR”
Başkan DERE’den Cumhuriyet Bayramı mesajı: “Cumhuriyet, alın terinin ve özgürlüğün teminatıdır”
AESOB LİDERLİĞİNDE ESNAF, SESİNİ DUYURDU: VERGİ VE DENETİM ÜZERİNE İSTİŞARE TOPLANTISI
BAŞKAN DERE: “7200 GÜN DÜZENLEMESİ ESNAFIMIZA NEFES ALDIRACAK"
PAZAR GÜNÜ DÜZENLEMESİ ESNAFIMIZ İÇİN TARİHİ BİR ADIM OLACAK
BAŞKAN ADLIHAN DERE, AHİLİK GELENEĞİNİ ANTALYA’DA CANLANDIRDI
Antalya Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği (AESOB) tarafından şehir merkezindeki alışverişi canlandırarak turistleri çarşı esnaflarıyla buluşturmak amacıyla Türkçe, İngilizce ve Rusça olmak üzere 3 farklı dilde afişler hazırlandı. Afişlerin ilk etapta, kent içi ulaşımını sağlayan otobüslerden yerli yabancı pek çok kimsenin rahatlıkla görebileceği önemli noktalara rut yapan 50 adet otobüse giydirildiğini belirten AESOB Başkanı Abdullah Sevimçok, otobüslerin her iki tarafı ile arkalarına giydirilen bu afişlerin mutlaka yerli ve yabancı turistlerin ilgisini çekeceğini ve bu sayede de çarşıların bir nebzede olsa hareketlenebileceğini söyledi.
Bu şehir sadece “Otel-deniz-AVM” üçlüsünden ibaret değil
Sevimçok, “Kent esnafıyla yerli ve yabancı turistlerimizi buluşturmak ve çarşılarımızın hareketlenmesini sağlamak amacıyla Türkçe, İngilizce ve Rusça dillerinde olmak üzere güzel bir afiş hazırlattık. Hazırlattığımız bu afişleri ilk etapta bu şehrin yollarını baştan aşağı kat eden 50 adet otobüsümüze giydirerek Antalya’mızın sadece ve sadece ‘Otel, deniz ve AVM’ üçlüsünden ibaret olmadığını, bu şehrinde kendi kültürünü yansıtan semt pazarları, özel lezzetleri, çarşıları ve esnaflarının bulunduğunu vurgulamaya çalıştık. Yaptığımız bu çalışmanın etkili olacağını ümit ediyoruz. Aynı çalışmamızı turizmin yoğunlukta olduğu başta Kemer ve Alanya gibi diğer ilçelerimizde de sürdürmek niyetindeyiz. Antalya’da otobüsler üzerinde yaptığımız bu çalışmayı Kemer’de de Billboardlarda yapıyoruz. Antalya’da da Büyükşehir Belediyesi’nden destek istedik ve olumlu karşıladılar önümüzdeki günlerde Büyükşehir Belediyesi’nin Billboardlarını da kullanmayı düşünüyoruz. Gayemiz hem şehir merkezini hareketlendirerek turisti çarşıya çekmek hem de esnaflarımıza destek olmak.” diye konuştu.
Üç farklı dilde slogan
AESOB tarafından hazırlanıp bastırılan afişlerde “Antalya’yı yaşadınız mı?” ve “Bu şehri yaşamadan dönmeyin…” gibi sloganlar Türkçe, İngilizce ve Rusça olarak yazıyor ve turistler, hem kültürümüzü tanımak, hem alışveriş yapmak, hem de özel lezzetlerimizi tatmak adına şehir merkezine davet ediliyor.